Follow Dashboard



my post history

Lagu baru Syed Syamim - ABC i love you . Best ! Sw...
Trip Accounting Student to Putrajaya
Istiqamah :)
Konvoi Raya !! best !!
Erti Sahabat
Penang Street with my sayang
dikecewakan oleh cinta ? selalu sangat ..
I Love youu my sayang - sayang :)
Hidup Berdikari :)
Niqyaz Sandra :) aku sayang hampa .


Thanks Sweetie

Skin by: OhhAeen
Blog owner :Dyra Fazidi
Full Re-edit by :Dyra Fazidi




enjoy the song






Result Final Exam Semester 3
Thursday, November 21 | 6:34 pm | 1 comments






Asssalamualaikum...
Hai semua !! *lambai-lambai tangan* . Alhamdulillah . Harini post dyra mengenai result semester  3 dyra . Untuk semester 3 nie , dyra tiada yang gagal *buat muka happy* tapi pointer tu turun berbanding semester lepas*buat muka sedeh* , apa yang nak dyra ungkapkan ? dyra cuma nak ucapkan *tadah tangan* Alhamdulillah dengan result yang dyra dapat . Walaupun result semester 3 ni tak berapa cemerlang seperti semester lepas tapi Alhamdulillah . Walaupun tak mencapai target yang dyra nak , Alhamdulillah . Apa jua pun Alhamdulillah dengan result ni .

Walaupun sedeh dengan result nie*muka sedeh* ,  takpe . La tahzan .  Walaupun dyra jeles bila tengok kawan-kawan dyra yang lain dapat result macam yang depa target . dyra ? tak pe usaha lagi . Usaha lagi  dan usaha lagi . Go dyra yeahh !! kawan , family dan si dia juga beri kata-kata semangat untuk dyra cuba lagi semester depan . InsyaAllah , dyra akan buat yang lebih baik dan yang terbaik untuk semester yang akan datang .

Dyra ingat lagi kata mak dyra ,
mak dyra kata :
Kak , don't push yourself . kak dah buat yang terbaik yang kakak mampu . Apapun result yang kak dapat , mak terima . Mak cuma takmau kak gagal je . Lagipun , otak kita tak sama dengan orang lain . Jangan bandingkan diri kita dengan orang lain . depa lain , kita lain  . Lagipun , kak dah buat yang mana kak mampu , mak tawu kak dah usaha dan buat yang terbaik dah . Takdapat 3.5 pun takpe , asalkan lulus elok pun mak dah bersyukur . Mak doakan yang terbaik untuk anak mak ni .

masih terngiang-ngiang mak kata macam tu kat dyra . Ya Allah ,  aku berterima kasih mempunyai seorang ibu yang baik dan supportive . sesungguhnya aku terlalu sayangkan ibu aku  Ya Allah .

bila mak dyra kata macam tu , start tu dyra dah semangat . Dyra start tak pikir dah pasal result-result ni , dyra makin tenang . Biar la , benda dah lepas . Life must go on , apapun keputusan stay chill and relax. hee . Bila kita kusut , minta nasihat ibu , InsyaAllah . nasihat ibu itu umpama penyembuh luka dalam hati . sebab ibu dapat memahami hati kita . dapat rasakan apa yang kita rasa . Sebab ibu kita adalah segalanya .

terima kasih mak .





Old things | New things
o